Sanat İstanbul LogoÇiçeğimiz!

 

Çiçek, bitki dünyasında yer alan özel bir sınıflandırmadır. Bu sınıflandırmanın içinde lale, papatya, gül, küpeli ve leylak gibi ayrımlar yapabilirsiniz. Bu yeni ayrıştırma dayanağınız da sizi anlatmada yeterli tanımlamayı sağlamaz. Bahar çiçeği, dağ çiçeği, süs bitkisi ve kültür bitkisi gibi tarifler ekleyebilirsiniz buna. Aslında bu sınıflandırmalardan öte, çiçeği hangi yardımcı unsurlar ve argümanlarla sunduğunuz (etrafını beyaz cipsolar mı kuşatacak yoksa kırmızı güller sepette mi sunulacak), yaptığınız ayrımları hem tamamlayan hem anlatan hem de bu ayrımlara gerek duymayan önceliktedir. Demet halinde papatyalar mı olmalı? Seramikte kırmızı güller mi? Buket mi olmalı, çelenk mi?

 

Aynı çiçeklerle de yapsanız anlattığı duygu itibarı ile arada ne kadar fark var ve ne kadar yanlış da anlaşılabilirsiniz, değil mi?

 

Ürünler ve oluşacak kampanyalar arasında sıkı bir bağ vardır.
Ve sizin ürününüzü nasıl sunduğunuz buketten çelenge kadar uzanan farklılaşma çizgisinde yer beğendirebilir, size.
Sinema yapım iletişim, ulaşmak istediğiniz hedefi anlayıp size yolunuzu çiziyor, kullanmanız gereken araçları ve zamanlamalarını planlıyor ve dilerseniz size yol arkadaşlığı yapıyor.

 

Biz size soralım: Ürününüzü nasıl sunmak istersiniz?